loading...
مجاز صدا - دانلود اهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکسهای جدید و جذاب و داغ روز ترلان پروانه | اسفند92 0 234 mojaz3da
مسابقه فرستادن تصاویر غیر اخلاقی دختران ایرانی در فیس بوک 0 812 mojaz3da
عکسهای جدید و داغ آیرینا شایک نامزد رونالدو 2014 0 342 mojaz3da
جدیدترین تصاویر بسیار زیبا از بهرام رادان سال 1393 0 234 mojaz3da
عکسهای زنی با 3 سینه !! 18 0 1151 mojaz3da
عکس جنجالی از تبلیغات خانه های عفاف قانونی در ایران ! 0 241 mojaz3da
عکس های جدید بوسه دختر و پسر عاشق 0 740 mojaz3da
عکس های زن لخت در اصفهان ۱۸ 0 995 mojaz3da
عکس های شیما نیکپور | زیباترین دختر ایران 0 218 mojaz3da
همه چیز در مورد کاندوم های زنانه و مردانه | Male and female condoms 0 660 mojaz3da
حمله ی لشکر دختران \"ساپورت پوش\" به تهران تصاویر 0 708 mojaz3da
عکس های جدید طناز طباطبایی 2014 0 517 mojaz3da
نکات مهم جنسی برای مردان 0 554 mojaz3da
تصاویر بهاره پرستار یک سوپر مدل ایرانی !! 0 855 mojaz3da
آخر عاقبت پراید سواری دختران این میشه عکس 0 493 mojaz3da
وقتی دخترا با هم تنها میشن عکس 0 556 mojaz3da
عکس های شیما نیکپور زیب 0 287 mojaz3da
بارداری دختر ۲۰ ساله از پسر ۱۴ ساله عکس 0 401 mojaz3da
جدیدترین حمام زنان/ عکس 0 340 mojaz3da
فساد پنهان در تورهای گردشگری تصاویر | فقط 18 0 316 mojaz3da
کشف حجاب دختر بی بند و بار در فردیس عکس 0 330 mojaz3da
تجاوز خواهران دو قلو به پسر ۱۷ ساله! تصاویر 0 469 mojaz3da
آموزش اد کردن بیش از 1000 در یاهو مسنجر 0 256 mojaz3da
آموزش تضمینی افزایش بازدید و رتبه سایت 0 251 mojaz3da
عکس های بدون آرایش سلنا گومز در لس آنجلس 0 322 mojaz3da
بیوگرافی سلنا گومز تصاویر سلنا گومز 0 169 mojaz3da
داستان تست هوش شب طوفانی با جواب 0 154 mojaz3da
تروريست تکفيري قلب شهروند سوري را از سينه اش بيرون کشيد+ فیلم و عکس(18+) 0 612 admin
ساندویچ در ایران از دیروز تا امروز 0 603 admin
آموزش تصویری جدید اتصال دامنه رایگان tk برای وبلاگ و وبسایت 0 540 admin
Admin بازدید : 311 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

 

یادداشت محمد اصفهانی از تبریک عید نوروز تا دفاع از آلبوم محسن چاوشی!

 

http://dl.iranmoosighi.ir/ahang/1391/12/30/Mohammad%20Esfahani%20-%20Zaere%20Norooz.jpg

 

 

فرا رسیدن نوروز باستانی و تحویل سال را تبریک عرض می کنم و بهترین آرزوها را توام با سلامتی و بهروزی از درگاه خداوند متعال برایتان مسئلت دارم. در سال ۹۱ ضمن انجام اجراهای تولیدی و زنده ی موسیقی با تمام توان مشغول تجهیز استودیوی شخصی ام بودم تا بتوانم آنطور که شایسته است به روند تولید آثار موسیقی برای طرفداران محترم ؛ شکل بهتری بدهم .  خوشبختانه مقدار زیادی از کارها با کمک دوستان انجام شده تا بتوانیم کم کم record ها را شروع کنیم . کنسرت زمستان امسال هم در همین گیر و دار و البته با معطل کردن های اداره ارشاد نسبت به صدور مجوز انجام نشد اما بنا داریم اواخر اردیبهشت ۱۳۹۲ در برج میلاد با دوست خوب تهیه کننده ؛ آقای جلیل پور کنسرتی را برگزار کنیم .

 
این کنسرت با تاکید و تمایل بنده و یار همیشه همراهم پویا نیکپور؛ طراحی متفاوتی در زمینه ارائه ی قطعات خواهد داشت و در show هم نسبت به کنسرتهای قبلی تفاوتهایی لحاظ شده که بهرحال فکر میکنم در سال نو با حضور شما شب خوب و پرخاطره ای خواهد شد . منتظر اعلامهای بعدی از سوی سایت و شرکت آوای هنر البته پس از تعطیلات نوروز باشید !
 
قطعات آلبومهایی که قراراست در آینده ارائه شوند تقریبا طراحی شده اند که با شروع به کار استودیوی شخصی من ؛ ضبط آنها را کلید می زنیم ولی همانطور که می دانید بنده و تیم همکار در زمینه ی تولید کارهای حرفه ای که در حکم کارنامه ی کاری ما در ژانر های مختلف موسیقی است دقت زیادی بخرج می دهیم که تمامی هزینه های زمانی و مالی را متوجه آن میدانم فقط امیدوارم تا آنجاکه ممکن است این روال را سریعتر کنم اما نمی توانم تغییرش دهم .
 
چند شب پیش دوست خوبم آریا عظیمی نژاد داشت برای ایام نوروز زائران حرم رضوی به سفارش آستان قدس ؛ موسیقی می ساخت من هم کنارش نشسته بودم ؛ همین طور در حال و هوای تحویل سال در مشهد و در حرم حضرت رضا ع با دیدن تصاویری که آریا داشت روی آنها کار میکرد فی البداهه زمزمه ای کردم که در پایان این گفتار تقدیمتان می کنم .
 
در ضمن این روزها با بعضی از تراک های آلبوم جدید آقای محسن چاوشی (بنام : من خود آن سیزدهم) ؛ ارتباط احساسی دارم و خیلی خوشحالم که او سراغ این شعرهای درجه یک رفته … به خودش و همکارانش بخاطر جسارت و نوگرایی و زحماتشان تبریک می گویم . تنظیم های خوب ؛ ملودی های معقول و فضای امیدوارکننده ی این آلبوم خیلی خوشحالم کرد ؛ خانمها و آقایان معترض که مرتب می گویند صدای چاوشی صدای چاوشی… دقت کنند که صدای محسن چاوشی را باید از منظر بدعت در نحوه ی بیان مطالب و احساسات گوش کرد ! شما در صدای او اگر دنبال وسعت و تحریر و ادوات و … اینگونه معیارها هستید در اشتباهید این را عرض کردم چون خیلی از کسانی که نمی توانند با این صدا ارتباط برقرار کنند مرتب به من می گویند که چرا از خواندن او دفاع می کنم؟!
 
دوستان !  موسیقی در کل ؛ یک وسیله است برای خوش حال تر شدن و بهتر شدن و در یک کلام : خدایی تر شدن ما … اگر صدایی و موزیکی از خوبی ها دورمان می کند گوش ندهیم ! قضاوتش و صلاحیتش (به شرط انصاف) فقط با خودمان است ! سالها پیش یک روز رفته بودم به حرم حضرت معصومه “س” یک نفر دست مرا گرفته بود و ول نمی کرد که آقا این دلقک که شما خوانده اید حرام است و شما چرا خواندید؟ گفتم اگر شما با شنیدن این ترانه از خدا دور شده و بد حال می شوید خواهش می کنم گوش نکنید من وقتی این را خواندم هدفی داشتم و خیلی هم از مردم فیدبک مثبت گرفتم ولی توقع ندارم صد در صد جواب بدهد! یک نمونه اش هم خود شما هستید . من اصلا بحثی در این مورد ندارم ولی قبول هم ندارم شما بجای دیگران قضاوت کنید و به اصطلاح ؛ فتوای کلی برای همه بدهید… بهرحال اینها سلیقه است ؛ چاوشی یک طعم خاصی است که ممکن است همه بصورت فراگیرخوششان نیاید ولی یک عده هم خیلی دوست دارند مهم این است که در آثارش حرفهای خوبی بزند که دارد میزند پس باید حمایت شود تا بیشتر با او ارتباط برقرار کنند. مجددا ظهور و پیشرفت استعدادهایی مثل او و محسن یگانه و رضا صادقی و … را در موسیقی پاپ داخل کشور به همگان تبریک میگویم و امیدوارم این دوستان هر روز خودشان را در عرصه های فنی و خصوصا فرهنگی بیشتر تقویت کنند و بدانند اقبال مردم فقط اقبال نیست بلکه مسئولیتی است بزرگ که آنها چه بخواهند و چه نخواهند بر دوششان نهاده شده است.
 
در پایان باید عرض کنم که بنده در لحظات تحویل سال برای اجرای برنامه به شهر یزد خواهم رفت و درخدمت یزدی های خونگرم و عزیز خواهم بود بهمین خاطر به دوستان در شبکه ی یک سیما که مذاکره داشتیم تا در خدمتشان باشم اعلام کردم و عذر خواستم . پس حالا که امسال در خانه ها و پای سفره های هفت سین شما نیستم امیدوارم در لحظات معنوی تحویل سال ؛ بیاد این برادر و دوستدارتان باشید.
 
دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

 

Mohammad Esfahani – Zaere Bahare Hafez

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رسانه موسیقی مجاز صدا در سال 91 افتتاح شد تا در جهت پیشرفت موسیقی فارسی گامی گزاشته باشیم و با پخش موسیقی های مجاز این هنر رو به طور بهتری در کشور عزیزمان ایران و جهان پخش کنیم.تشکر
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 404
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,131
  • بازدید ماه : 7,162
  • بازدید سال : 47,502
  • بازدید کلی : 1,491,329
  • پیشنهادی

    دانلود این اهنگ


    دانلود این اهنگ
    لوگوی دوستان
    جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما جای لگو شما